I was broken

Hello :D
Kom nyligen hem till Christer, min morbror, förr att hinna få i mig mellis och plugga lite innan repet idag kl 5 i skolan med mitt supahcrew. Är redan helt slut och klockan är halv 4...
Sitter och trycker i mig te med sjukt goda varma mackor med stark ost pch prosciutto så jävla gott! Fast inte om det blir för mycket prosciutto för då smakar det anus! För det har jag smakat..
Har varit sådär hurtigt duktig idag också! :D
  • Mailat dansanalysen till min dator
  • Bokat braziliansk vaxning till imorgon
  • Bokat danssal
  • Hunnit ätit lunch med Patric

Ska hinna
  • Läsa filosofipapprerna + sammanställa texten så jag kan återberätta innehållet
  • Repa klockan 17.00
  • Dansa commercial Mix för Dan Gill på ackis 20.00
  • Om jag pallar (tror inte det!) beställa trådlöst internet
Bortsett från allt det där har jag:
sovit hos Patric inatt <3 mys mys
Kommit 15 minuter för tidigt till första lektionen
Dansat balett intensivt i 1,5 timmar
Dansat House INTENSIVT i 2 timmar! (Så JÄVLA roligt! + att min danslärare trodde att jag dansat house läänge ^^)
Somnat på engelska lektionen
Vaknat med en DÖD hand eftersom jag sov på den ^^
Fyfan vad jag är bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0