I have been speeding way too long

Gårdagen:
Mötte upp Fanny i gullmars, och vi åkte hem till Tony. Hämtade upp Johan, Pauie och Kelly vid Sickla och åkte den timlånga resan till Norrtälje.
Kom fram till det stället vi skulle vara och made ourselves comfortable. Vi hade lång tid att förbereda oss, så alla satt och pillade med sitt egna. Målade naglarna, fixade håret, makeade oss tooodooo ;) Damn va alla va kattigaaaa!
Efter soundchecket fortsatte vi med att fixa oss ^^ hehe. Alla break the norm:are var så jävla gulliga! :D
Festen drog igång runt 10, och jävlar vad det blev kö snabbt! Tony sa att det var runt 800 pers som kom och gick under hela kvällen ^^ jag har ingen jävla uppfattningsförmåga hehe...
Dansade och chilloungade större delen av kvällen, tills det var dags för vår tur att kliva upp på scen. Fy helvete vad nervös jag var ^^ bajsade på mig! Särskilt när jag blev introducerad och det var en jävligt svår publik (trogn anhängare till BreakTheNorm killarna) fick jag höra av alla som jobbade där. Men det var fett kul!!!!! Jag har typ blackouts från själva performancet ^^ haha
Var helt slut efter allt så jg däckade i bilen på väg hem. Stoppade förbi McDonalds och jag köpte ett 4pack mcnuggets HATA DONKEN och kom hem till Patric vid 5
Tog så sjukt många snygga bilder, men de komme rnär Fanny och Johan laddar upp dem ;)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0