Earth intruders

Whatup? 
Själv sitter jag hemma hos Christer. Har suttit här i en timme och lallat vid datorn men Christer har fortfarande inte kommit? 
Idag var en sån där skön dag! Gick ut  med hunden klockan 10, sen igen när jag vart hemma i en kvart med honom. Sammanlagt var jag ute med honom 4 gånger haha. Oj vad han fick leka av sig. Och Patric som är välrdens finaste människa och har sånt tålamod lärde honom att komma, plats och ligg LIIIIITEEEEN! 
Drog oss i sängen ett bra tag till klockan blev förmycket och jag skulle iväg och repa. Patric ställde sig och lagade mat åt mig <3 medan jag packade väskan. 
Repet gick bra, men någon brud hade "bokat den" genom Ola. Suck, psykfall... 
Måste skriva dansanalys innan jag drar ut ^^ xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0