Drench him in a glas of liquor

Igår så åkte jag tunnelbana när det är som värst. När det är rush hour och alla trängs och ska av och ska på. Gick på i östermalmstorg och väntade, som folk med hyffs ska göra, på att alla skulle gå av. Blev inträngd i en gubbe och stod i mitten utan möjlighet att hålla i mig och bumpade in i alla soms tod brevid.

Så kommer vi till Centralen där alla ska gå av. Känner hur någon trycker ut mig mot dörrarna så jag ställer mig åt sidan. Någon fortsätter att trycka på i ryggen på mig fast personen bakom bara kan ta ett steg till vänster. Så jag säger högt

- Jag ska inte av här!

Alla som är under 1.60 är uppenbarligen helt okej att trampa på/gå in i. Så jag blir bokstavligt talat puttad ut ur vagnen av en ful gubbes feta kagge. Medans han går därifrån och skriker att jag inte kan stå mitt i utgågen ser han sådär högröd och viktig ut med sina 185 cm och sin fula portfölj. Jag får damp och skriker tillbaka innan jag hinner tänka

- YOU FUCKING IDIOT!!!

Lugnar ner mig och sätter mig ner i vagnen och börjar garva åt mig själv och allas miner. Hahahaha! Hur ofta är det att en liiiten gullig kines med en lurvig mössa får en knuff i ryggen av en stor fet gubbe och skriker tillbaka för full halls? (Jag har en jävligt stark pipa ^^)

Folk såg så jävla chockade ut HAHAHA det var i alla fall jätte kul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0