Deranged

Hej hej :)

Sitter och äter min gröt färdigpåklädd med packadväska. Det känns skönt, så jag kanske kommer i tid till skolan idag ^^

Hittade min smoothieblender igår kväll, högst upp på köksskåpen...?

Jag hatar att gå runt svettig osminkad i danskläder - eller det är nice ibland när man bara vill traska runt i mjukisar men jag tycker det är mycket roligare när jag fixat mig och sminkat mig lite. So I'm doin an attempt now, ska försöka hinna sminka mig lite men det är sista prion ^^ jätte intressant läsning!

Today

  • Filosofi, har skrivning på torsdag. Om inte André och Moa gick där asååh
  • Estetisk orientering - barnteater. jag har med mig min kostym (tyllkjol, rosa body och balett tights)
  • Swejdi - fyfan om vi börjar med litteraturhistoria
  • Klassråd
  • Dra hem till My Love
  • Lyisk jazz <3 med babydollz
  • Sova hos Patty <3
Have a great tueasday bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0