Deadline

Igår var ruwlig :D

Morgonen blev inte riktigt som jag tänkt ^^ hehe...
Men det slutade med att jag inte gick till skolan utan hjälpte mamma med att flytta alla möbler in till nya stället i farsta kommer bli så jävla fint!!! :D
Jag var alltså bärhjälp - i skinn stövlar och björnpoonah??? Jaja hard work work.

Adrian, Patric, Andre och Leo allihopa! Blev middag på farsta grillen yum (oj vad jag håller dieten) och drog hem. Sov i 2 timmar!!? Fixade iordning oss haha och drog till Super Fun Fest i diesel. Rapokalyps spelade och damn vad dom är grymma!!! Amazing :D

Kubba till bussen (i killer heels) och sen kubbade vi till tuben i slussen och sen till bussen i gullmars AAAAAJ mina fötter gjorde ont ont ont ^^ Men vi hann!

Jag, Elias och Patric kom till Sara runt halv 1 och alla var på party mode ^^ Fick träffa alla Pattys klasskompisar gamla goda älvsjöbor och några nya :)

Blev full på 1 ½ glas vin? DUUUDE det är ju ett skämt! Och kvällen avslutades med Taxi från Sara efter 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0