Boobs, breasts, rack, bazookas

Bröst. Bröst, bröst, bröst... Hur kan det vara sådant stort ståhej kring bröst? Fett och körtlar, rätt så äckligt egentligen... Men Bröst är bäst i alla fall. Ibland vill jag ha mindre, ibland större rätt så irrelevant egentligen.
Min bror hittade gamla bilder från 03-07 igår i hans rum på en skiva och kollade in bilderna med mig och Filippa. Det var under min tuttperiod, den varade ganska länge faktiskt. I alla fall från 7:an till 9:an. Och det var inte så att jag helt plötsligt fick bröst och ville visa upp dem, för jag fick bröst tidigt men jag hade ändå en tuttperiod. För er som inte kände mig då betyder det att jag alltid hade uringade tröjor, och det var inget jag försökte hävda utan jag tyckte och tycker fortfarande att det var fint med boobs. Men man ska alltid behöva skämmas, oavsett vad man gör.
Om man har sex med vem man vill
Om man vill klä sig på ett visst sätt
Om man inte vill dölja det man har fått
Om man är nöjd med sig själv
Varför är det så egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0