And it's terrible

Goodmorning sunshine
Det är svart ute, så jag var helt disoriented imorse när min klocka ringde.
Drömde mycket inatt också - delvis om min balettlärare... hmmm ^^

Gröten har jag smällt i mig, ska ploppa i mig vitaminpiller borsta tänderna then I'm outta here.

Todag:

  • Balett 1 h 45 min
  • House 2 h
  • Lunch med min Patric
  • English
  • Utvecklingssamtal
  • Plugga filosofi med ANDRE <3
  • Rep med SupahCrew kl 17
  • Commercial Mix 1 ½ h
Jag älskade utvecklingssamtal när jag var liten, för jag var så duktig i skolan och därä fick jag all bekräftelse för mit slit. Nu är jag inte riktigt lika pepp ^^

Fick jätte fina omdömen (fick dem igår) tills jag vände på pappret hej IG i scenografi ^^ oj oj oj  hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0