Always proving who we are

Gutenmorgen!

Här sitter jag igen och ä ter en stadig frukost! :) Det gick så bra igår att jag inte ens orkade äta middag ^^

Igår var fett kul! för det gick bra på baletten och jag har blivi tså jävla stark! Ni ska se mina grandbatmas (?^^) och min arabesk ;) in yooo face

Det var kul att improvisera också! Vi har inte gjort det på så sjukt länge, plus att min improlåsning i hjärnan har släppt mycket. :D

Stretchade och fikade med några i klassen, mysmys! Sen drog jag och mötte upp Patric i slussen och vi åkte till Fannys skola, diskuterade våra löner ^^ hahaha och repade sen. Patric fotade mig och det blev fett coola bilder :D visar sen när jag är hemma hos honom nästa gång!

Repet gick fettbra! Jag är så stolt över mina små arier!!! Sexyyyy haha

Fick skjuts hem av Tony och tog det luuugnt! Satt bara och kollade på tv xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0