All that was left was a jar filled with thunder

Godmorgon!
Jag tror ag fick sova ätt så mycket inatt :D för jag vaknade innan mitt alarm ^^
Drömde helt sjuka drömmar om en text som fanns på internet och om man läste den blev man som en fucking killing machine och helt aggressiv i 5 minuter och man fick helsvarta ögon. Det var skitäckligt, och det sjuka var att man kunde inte låta bli att läsa den där jävla texten, det var så förbjudet att man verkligen ville..

Jaja, annars har jag vaknat på rätt sida idag :)
Sitter och äter en stadig frukost nu för ovnlighetens skull. Lite gröt, en liten macka och te och om jag får i mig lite yoghurt skulle det vara toppen ^^
För jag har börjat få sämre aptit på morgonen, vilket leder till fetma. Neej jag skojar bara ^^ Men om man inte äter frukost blir man hungrig vid lunch och middag och trycker i sig. Och det är tvärtemot vad man ska göra för man förbränner mest på dagen och minst på natten.
Så det bästa för en själv och magen är att äta en stor frukost, jag måste ha en stor lunch och inte en enorm middag och inte så sent. Men om man kommer hem halv 11 och ska duscha och äta så går det inte ^^ hehehe

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0