Your vertical stick

Nu ska jag jobba lite här hemma. :) Känna mig viktig när jag hjälper mamma med paperwork + få betalt, wohooo!
Jag städade mitt rum igår, för Patrics skull, så att vi kan sova i min säng istället för att trängas med mamma HAHA, och han har alltid så rent i sitt rum vilket jag inte har ^^ hehehe... Och jag städar inte mitt rum för min skull, eller det blir i alla fall inte av då. Jag bäddar inte sängen för jag ska ligga i den kvällen därpå, och jag hittar mina kläder bättre om de ligger i en hög på golvet än vikta i en trög låda. Så "för Patrics skull" blev det av :D
Jag ska kanske få en jätte fin mössa av Helle :D
Och imorgon ska jag och Patric göra något jätte fint <3 can't wait min ängel

xxx

Kommentarer
Postat av: helle

inte KANSKE , du SKa få :D:D

din blogg är fin fin!

2009-12-18 @ 15:16:00
URL: http://gillarduost.blogg.se/
Postat av: nikita

ÅÅÅH :D Gud vad du är snäll Helle!!!! Söta du! :)

2009-12-18 @ 18:29:33
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0