Your gentle caress

Kändes som om jag inte bloggat på en vecka, men det var faktiskt 2 dagar och 20 timmar sedan fick jag reda på hahaha. Och med tanke på mitt senaste inlägg så var det ju inte så mycket att skryta med HAHA jävla alkis..

I alla fall update? FO SHOOOW

Lördag: Bakade otroligt goda scones med min älskling till frukost <3 Sen fick vi hoppa in för min bror i Sickla så vi drog dit. Jobbade till 6 och åkte hem med mamma för att fixa iordning oss. Åkte in till östermalm till christer för luciafest för mamma och christer och jag skulle anordna ett luciatåg med Fanny, Norpan, Ida och Sara <3 HAHAHAHA det var så jäääävla roligt och jag som ska vara mest seriös flamsar mest när det väl kommer till kritan... suck typiskt mig!

I alla fall, det var hur roligt som helst fast jag fick sjunga 2 solon, + att jag inte drack en droppe alkohol trots fri bar! och efter vårt lussetåg fick alla varsin 500 ing av min morbror... Han är ju som han är <3

Kom hem waaay 2 late med min Patty hem till hans säng och däckade, med sminket på, i hans mysiga säng.

Söndag: Efter ännu en natt av 6 timmars sömn klev vi upp klockan 8 för att jobba. Patric öppnade med mig i SIckla för att sedan åka vidare till Farsta. Fanny, Soken och en till tjej kom och jag fick gå klockan 3. Väl hemma hade mami födelsedagskalas för nära vänner och släkt. Jag var social u 30 minuter och gick och la mig sen ^^

13 december = Mamma födelsedag, morbror födelsedag, tredje advent, MIN OCH PATRICS 9 MÅNADERS DAG! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Låter som en bra helg=)

2009-12-14 @ 23:10:02
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: nikita

Det var det verkligen :D

2009-12-15 @ 07:28:37
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0