Well you could try sleepin in my bed

18/12
Åkte ju skridskor med Patric & mötte upp Flensie. Drog på födelsedags firande hos Marcus och skulle vidare sen till Håkan men det var så sjukt sköna människor där så jag stannade. Ni är föör fina <3
Jag och Nicolina kaxxiiga
Marcus fyllde 17, fick en stock snus och en rosa bh bl.a.
Jag blev full och våldförde mig på någon random pojke...
Men glad var jag i alla fall
Och jävligt taggad ^^
HAHAHAHAHAHA
19/12
Fick 6 timmar sömn... För jag skulle upp och jobba i Farsta på Kafé Voltaire <3. Jag är bäst! För jag lärde mig det nya kassasystemet på 5 minuter och efter dagens slut kunde jag den likabra om jag kan kassan i Sickla där har jag ändå jobbat i snart 2 år :D
Fick gå klockan 6 för att springa till tunnelbanan, bli upphämtad i slussen av The Grapes för att ha mingelkväll på Margaretas nyöppnade café på rörstrandsgatan. Alla var så gulliga, och det fanns snittar och bubbel. Fick träffa Kennet och Anita också <3 gulligare människor får man leta efter!
Utbud av LemonCurd - Clotted Cream etc.etc.
Fina visitkort
We brought flowers!
20/12
Kollade på filmen upp (DEN BÄSTA FILMEN EVER) inan vi somnade så jag fick ytterligare 6 timmars sömn för vi klev upp 8 för att jobba på diselverkstaden. Jobbade från 9 - till nästan 8. Vi jorde fan ett 5 manna jobb, städade, städade och städade! Sov i alla fall hemma.
21/12
Jag och mamma var på lyx massage på SABAI-SABAI (säg det snabbt 10 gånger = min nivå på humor!)
Efter en 90 minuters massage hälsade vi på uppe hos Bella en snabbis. Sen gick vi runt på stan och jag hjälpte mamma med julklappar. Åt på Max och fikade med ALva på coffe house och drack världens godate varmchoklad - på laktosfri mjölk denna gång ^^
Drog hem till Patric efter det och kollade på 2012. KEFF FILM

I Bellas underbara lägenhet står bl.a. denna vackra kakelungn!
Världens godaste varmachokladmedvispgrädde. Värt sina 36 jävla kronor!
22/12
Chill dag! Frukost, tv, mys. Gå runt i pyjamasen hela dagen dag! Och på kvälen lilljulafton!
HASCHTOMTE med en plastgransdel (majalöv) & Therese
From the beginning---
Del 2
FÄÄÄÄRDIIIIG!!!

Kommentarer
Postat av: nicolina BBru

choggKAXI bild hurru din lillefish

2009-12-25 @ 22:40:32
URL: http://nicfosho.blogg.se/
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

HAHAHA, jag antar att du menar den översta? DU du din lille fiiis vart håller du hus? :)

2009-12-27 @ 20:20:47
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0