We walk

Godmorgon alla söta :)
Jag blir så glad när jag loggar in på morgonen och kollar min statistik och ser att det faktiskt är ett par stycken som redan kollat in min blogg, tack till er :D
Jag gick upp halv 9 tror jag för att gå ut med Enzo som låg och gnydde i brorsans rum och följde Patric till bussen. Tog Enzo på en långpromenad och lekte i snön <3 han är fin han, min vovve! Jätte duktig var han också hela morgonen, tills han såg en unge bli dragen på en pulka och skenade iväg... Han är lite för glad ibland ^^
Har i alla fall ätit klart min frulle nu, tipsat Sara med grymma shoppingställen i New York! kollat på fett roliga youtube klipp (twilight NÖRD) och försökt hålla isär katten och hunden.
Min misse och vovve går inte riktigt ihop ^^ hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0