To be continued

I alla fall...
Kommer hem till Patric, käkar middag och kollar på Idol. Patric har med sig min mobil från nedervåningen och det visar sig att jag har 4 missade samtal från Fanny. Ringer tillbaka och då hade hon redan nya planer på att dra hem till Isse.
Jahapp tänkte jag och glömmer att säga till Patric att jag inte ska dra ifrån honom och träffa Fanny så han sitter och försöker bestämma planer med sina kompisar. Som tur var var de flesta redan upptagna så efter 30 minuter inser jag vad han håller på med och upplyser honom om att jag inte ska träffa Fanny (jag är så jävla vimsig...)
Kollar upp vad Igor gör och blir bjuden till Hugo, men Patric vad otaggad och ingen annan ville henka och jag pallade inte dra från ektorp hem till mig till Hugo för att sedan sova ensam i årsta...
Så jag var bara hemma med Pätty Spaghätty, I will have the time to Party hela jävla jullovet plus att jag däckade klockan 12? HAHAHA kul tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0