Tie me to your kitchen chair

Mitt liv är som en jävla comedy show ibland ^^
Jag kan inte ha en normal dag tror jag...
1. Jag och Patric är inne på MAX vid kungsträdgården och jag står i kön till kassan.
En snubbe runt 27 år står brevid mig och börjar prata med mig om att städgubben sopar undan våra fötter, och arbetsskadad som jag är, är jag trevlig mot de som pratar med mig och ler tillbaka.
Efter det kollar han rakt ner i min klyfta och säger:

- Det skulle vara trevligt att ha en varm kvinna som du i kylan. Vad ska du göra i helgen?
Jag tar min bricka från kassan samtidigt som jag försöker hålla mig för asgarv och hasplar ur mig:
-Jag ska vara med min pojkvän och jobba!
Springer till Patric och återberättar allt, han blir lack ^^ och jag kan inte sluta garva och undra vad fan han egentligen hade sagt.
2. Vi sitter kvar på Max och Patric ska gå och hämta kaffe till oss. Jag lyckas välta ut HELA min cola (jag dricker ingenting förrän jag har ätit klart maten så all cola var klar) och RAKT NER I MITT KNÄ. På koftan, på mammas vita skjorta, över hennes stövlar och coca colan rinner ner längs med mina ben och det känns verkligen som om jag pissat ner mig! Fyy vad jag skämdes HAHAHAHA.
Så jag fick gå ut från MAX med genomblöta byxor in på ZARA och köpa ett par skitsnygga leggings istället.
3. Har precis klätt på mig och går ut från Zara. Patric räcker mig mitt kaffe och vi står och väntar vid ett övergångsställe. Jag tog ett steg fram och halkade i slasket så att jag var 1 cm från att vurpa på arslet ner i snöslasket/vattenpölen!!! Men lyckas på något sjukt sätt balansera mig själv utan att sätta ner händerna/arslet i isvattnet och hålla kvar i min kaffemugg men spilla ut hälften(?). Det var i alla fall pinsamt HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0