That scares me

Idag var en väldigt snöig och kall dag, men cok(tjock) ruwlig :D

Tog ju en långpromenad med Enzo imorse.
Hoppade in i duschen och fixade mig för att möta upp Patte inne i stan.
Vi handlade julklappar till varandra. De finaste julklapparna någonsin, ni kanske får se den 26 :P
Sen åkte vi skridskor i kungsan! Man känner sig verkligen som Bambi på is i början, men sen är det ju fett lätt! (haha naaat, men föör kul ^^) Det kostar 20:- bara, woho toppen!
Efter det åkte Patric hem och jag mötte upp Fanny och Diddi för en grymt god varmchoklad inne på Coffehouse by George.
Vi kollade på julklappar, och sen drog jag hem runt 4.
Läste newmoon hela vägen hem och vill inte släppa bokjäveln ^^
Lagade middag (hade ätit en macka till frukost bara!)
Torkade hundpiss - Leo hade glömt att gå ut med hunden...
Kollade på Du är vad du äter. HAHAHAHA Anna Skipper är en KÅT tant


my roof

missen Musse till höger

Snögubben och Snögumman <3 mormors verk - 1965
Min och Leos julkalender, vi får GODIS varje dag :D


hmmm... was is dass

Crazy ice skejtah

PROOO(glad!)

Såhär såg jag ut HELA tiden! Fick ju ont i kinderna ^^

Kaxxiih!



M.J <3 Nikita

DIDDIII, Fanny fastnade inte på bild så hon får inte vara med haha

Spänstig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0