Speak your mind

Hello :)
Liten update från igår först och främst:
Lunchade med Elina, Daisy, Carl och Stefan. Elina fick mig (som vanligt) att bli helt störd i hennes närhet. (Hon sitter i matsalen med sexiga strumpor på sig och skriker helt plötsligt "DET ÄR 5 NEGRER HÄR INNE" för att avsluta med "vaddå, jag har halv vit och halv svart så ingen får slå mig" jag dör av garv...)
Jag insåg hur rasistisk min humor är, det är helt sjukt, och för jävla kul ^^
Jazzen var kul
Filosofi lektionen var as soft! Fick se en extremt intressant dokumentär om Schweiz och minaretförbudet som nu gick igenom, ÄCKEL! (Eftersom Schweiz är en direkt demokrati får man ha en folkomröstning om vad som helst om man fått in 100.000 namninsamlingar) I det här fallet handlade det om ren främlingsfientlighet! Horungar

Åkte hem, exalterad som fan. Skulle städa och måla naglarna. Men jag åt cocopops och kollade på Scrubs. Hann städa lite i alla fall ^^
Patric kom hem till mig och hjälpte mig att bygga ihop min ikea byrå som blev fett snygg! Det är nämligen så att min familj ärvde inte den genen som kallas för tålamod... Så det är tur att jag har världens mest omtänksamma händiga pokvän (sa jag bästa?)!!! Sen däckade vi i sängen lite för sent.
Såhär ser den ut, fast mycket snyggare ;)
Nu ska bara en likadan upp brevid, sen jäävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0