Satisfaction

Något jag hatar är att frysa.
Min lilla kropp är inte skapad för att klara av Sveriges vinterkyla. Min kropp är skapad för hög luftfuktighet, saltvatten och värmande solstrålar...

Så igår när det var 8 fucking äckel(minus)grader var det en jävla tur att jag gick ut med Enzo en liten snabbis på morgonen. För jag hade klänning på mig och strumpbyxor och klev ut i frosten (som var otroligt vacker!!!) och kände hur kallt det var.

Så innan jag klev ut ur dörren var min feta peak jacka på, som är typ knälång, stickade uggs och björn poonan på. Då kan jag gå till bussen med ett leende på läpparna och skratta lite i smyg åt alla stackare som satt på sig skinnjackan ^^ hihihi


Kristallfrost

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0