Rise up

SHuuuuuueeeee

Jag tror att jag slagit rekord. 1 glas vin n I'm drunk... hehe ^^

Är hemma hos Fanny och ska snart dra hem. Var först på spelning ute i orminge och lyssnade på Benes, DOM och siffes band. Alla ägde sönder och var helt outstanding! Sen drog jag och Nikolina till slussen och chillade med Lorre - skämt åsido så har jag umgåtts/snackat med honom under en fest utklädd som tila Tequila för över ett år sedan och om jag inte minns fel blev jag lite stött på... hmmm mitt minne är ju som det är dock...

Drof hem till FLEEENS <3 och drack vin. haha
Har hållt låda under hela kvällen och varit extremt aktiv och debatterat om religioner, schweiz minaretförbud, nationalism, sverige demokrsterna, vetenskap och evulotions biologin ^^ har varit OTROLIGT intressant att diskutera allt detta :D IM HAPPY HAPPY HAPPY ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0