Or just a curse

Whatevvs...
Vaknade i morse av att Enzo gnydde sådär som han gör när han verkligen kommer att kissa på sig inom 5 minuter om man inte tar ut honom.
Så jag slängde på mig ett par shorts, slängde upp ytterdörren och tryckte på hissknappen, sprang tillbaka in i lägenheten för att hämta kopplet(?) och sedan mot hissen, kom på att jag var naken förutom shortsen så jag sprang in igen och hämtade en jacka som jag kastade in i hissen, kände att det var lite väl kallt och insåg att jag inte hade några skor på mig så jag fick springa tillbaka ännu en gång och sätta på mig mammas boots för att sedan drämma igen ytterdörren.
Stod i hissen på väg ner mot 0:an och försökte knäppa jackan samtidigt som jag satte på enzo kopplet innan hissdörren skulle öppnas. HAHAHA
jag garvade högt när vi kom ut ur porten och det inte var så stressigt för Enzo, för istället för att kissa direkt kastade han sig på någon jävla pinne... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0