Nothing is as good as you remember it

Godmorgon alla söta :)
Patric är så duktig och dammsuger för fulla muggar i hela huset medan jag sitter och gör min "dansanalys" hehe... Men jag har faktiskt tömt diskmaskinen med Therese och ställt in all disk sooo!
Igår var jag först bjuden på backstreetboys konsert GRATIS av fina Lycke, men jag hade lovat att leka med Flensie så jag var tvungen att avboka. Jag skulle handla julklappar igår med Patric, men det blev mer Patric som handlade julklappar som en galning. Hjälpte honom att lägga upp en budget och planera alla inköp vilket ledde till att han bara har 2 klappar kvar att inhandla, en till Adrian och en till mig. Jag hann i alla fall köpa mammas födelsedagspresent/julklapp :) i forum, den var dubbelt så dyr som jag trodde den skulle kosta ^^ he he he men det visar sig att min budget inte sprack för det :D
Har 3 julklappar kvar, Morfar-Olle, Broder, och Patty Spaghätty.
Juste, det var så jävla pinsamt igår. Vi var i Forum och träffade på Ingemar så vi skulle få skjuts hem, innan vi gick till parkeringen sprang jag runt i alla affärer för att hitta en röd plain mössa till bror min. Så sista affären jag hann springa in på var G-star Raw. Ögnar igenom affären lite snabbt för Ingemar och Patric är bakom och vill gå, ser ett butiksbiträde bakifrån och ropar
- Ursäkta?
Då vänder butiksbiträdet om och tittar uppmärksamt och sådär trevligt på mig som de ska göra. Men helvete, han var sådär sjukt snygg - som från en film - så jag glömmer bort vad jag ska säga. Detta har ALDRIG hänt mig i hela mitt liv... Jag blev så paff.. Hahaha åh helvete vad jag skämdes i en nano sekund ^^ men jag hann i alla fall haspla ur mig
- Har ni plaina röda mössor?
Så har den jäveln skånskdialekt också fick jag höra när han artigt svarade på min fråga. Då var jag tvungen att gå därifrån...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Om det är en blond kille som jobbar i nacka forum så heter han förmodligen chris och är otroligt snygg. Jobbade i PUBhuset typ under mitt café förut.. :)

2009-12-05 @ 22:19:09
URL: http://pauiie.blogg.se/
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

HAHAHAHA, yes han är blond och han ser ut som någon har skapat honom i Photoshop...

2009-12-05 @ 22:23:42
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0