Månadsklöver Månadsklöver

Sho flöjt. Jag är så jävla sexig just nu, ni anar inte!
Sovit som en sjöhäst inatt (= ingenting) för att jag är scizofren/bipolär jaaa. Vaknade runt 10 av Mami, åt frulle och gick på en timmes lång vinterpuls promenad med min farliga kamp hund ^^
Matade alla fina fåglar nere vid årsta viken, pulsade i skogen i djup snö med hunden, tog keffa mobilbilder på otroligt vacker natur och blev helt svettig.
Ringde och pratade med Fanny, min lilla toka. Och sbart ska vi åka och sola. åååh sexxiiii HAHA måste bara hoppa in i duschen och peela mig först :)
Här hemma har alla damp = min bror och min mor för de har en sak som kallas: stressdamp. = de blir helt invalida vid för mycket stress och skriker och har panikångest/välter/har sönder saker. Men jag får leka vuxen och ta tag i de båda, ena 20 år andra 43 år... Nu är jag i alla fall ensam hemma och det är fett med skönt, har Fannys jättemysiga sockor som hon importerade från Estland till mig som jag fick i julklapp <3


KATTIGA! Otroligt finstickade, prima est-arbete ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0