Making love to you is all I wanna do

Sitter och kollar på 28 dagar med Sandra Bullock, en bra film :)
Idag har varit en sån där jag har inte gjort någonting på hela dagen dag. FETT skönt! Eller, jag har plockat ur diskmaskinen, gjort sallad och hjälpt till lite med maten haha och kollat på ASKUNGEN på disney channel <3 jag älskar tecknade filmer! :D
Har ätit så jävla mycket gott! Kött med Ingemars potatis, beeeeaaaaa, stormnäskaka med glass och några godisbitar. Det känns som om jag ska spy :S haha Det är nog det största ilands problemet evah! Vi trycker i oss en massa gott för att sedan gnälla på hur fucking mätte vi är, stackars oss!!!
Ska upp 8 imorgon och jobba med Patty och resten och ge fannys julklapp till henne :)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0