Living & Lovin - in the moment

Jag sitter i soffan.

Jag har på mig tjocka tights, paulFrank flanell pyjamas byxor, en tröja och en fet stickad Acne tröja. Näsan rinner och det ligger en PLOPP brevid mig som jag inte vill äta... hahaha raaandom!

I alla fall! Om 2 timmar ska jag vara klar och vara i slussen för att möta upp Patric. Vi ska till Marcus och fira honom :) Jag ska baa drop by för att sedan dra vidare med FLENSIE på fekke hos Håkan. Trodde jag skulle till Erik, men så blev det inte.

Komma hem i god tid ska jag göra också, för imorgon ska jag HÅVA IN CASHEN som jag brukar säga haha. Nej men jag ska jobba i Farsta imorgon :D På mammas och Lottas nyöppnade café: KAFÈ VOLTAIRE i farsta centrum. Come on over vettja och fiika :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0