Julklappar!

  • Svarta skinnstövlar
  • Svart spetsbody
  • Svart midjeskärp
  • 200:-
  • Massage på Sabai-Sabai
  • 500:-
  • Presentkort på Åhléns (= allt annat jag önskat mig!!)
  • Facial cleanser + ansiktsvatten från Biotherm
  • Marsipan gris
  • Rutig skjorta
  • Panduro pyssel + fyra tänger
  • Moleskinn anecknings bok
  • "En halv" rolig bok (vann den på italienska julafton i team med mormor)
  • "Ett halvt" snusk spel(FETT roligt!!). Patric fick det, det är för dig och din partner ^^
  • Aloe Heat Lotion
  • Världens finaste tavla
  • Promise ring <3
Thank you lovelys <3

Kommentarer
Postat av: fanny

fan jag som tänkte ge dej en marsipan gris!! nu e allt förstört!!!!!

2009-12-25 @ 01:41:23
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

Åh nej det enda jag verkligen önskade mig :#

2009-12-25 @ 16:08:58
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0