It's not worth dying for

Hello allihopa :)
Rätt så keff uppdatering de senaste 2 dagarna or so men jag har inte tänkt på datorn förutom precis innan jag ska lägga mig ^^
Update - Måndag:
Mamma dag! Sovmorgon till halv 12 för det var ovärt att gå till skolan för att sitta och titta på danslektioner i 4 timmar... LÅÅNG mysfrukost med hela familjen, detta inträffar då aldrig.
Hoppade in i duschen och sen drog jag och mami in till stan.
Köpte julklapp till Olle och Patric YÄÄY alla julklappar inköpta :D
Kollade i affärer och fikade med mami <3
Drogo hem, Patty kom till oss och vi kom i säng lite väl sent...
Tisdag:
Gick upp klockan 7, det tog emot...
Patrics varma kropp låg och väntade på mig under täcket i min sköna säng men icke sa nicke, jag skulle upp och trycka i mig frukost...
Kom sent till filosofin, men fan va jag var taggad på Schweiz debatten!
Barnteater - så jävla bra grupp! :D
LÅNG lunch - snack med brudarna i klassen. Åt med andré och fick reda på att 2 pojkar tyckte att jag var snygg ;) jag blev jätte glad :)
Cp svenska - hej jag har gjort alla uppgifter och får sitta och göra ingenting i 2 timmar...
Klassråd - BULLAR + skolmatrikel
Dans - hehehe ni får seeeee
Hem till mig med Patric, däckade i sängen, drog hem till honom
Lagat middag och sitter spräng mätt i vardagsrummet. Ska sova hära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0