It's a dangerous love affair

Hello :D
Jobbade idag från 9-17 ungefär. Woo vad trött jag är nu. Jobbat lördag, söndag, dansat hela måndagen och jobbat idag. Men cash blire ;)
Patric kom till jobbet och hjälpte mig, min ängel. Sen gick vi runt i Sickla. Patric älskar att gå i affärer med mig, i timmar I tell you HAHAHAHA jävla damp unge ^^
Var inte på köpa kläder/oh-my-god-jag-passar-i-allt dag, om man säger så ^^ Fick dock med mig 3 par trosor som inte ens var på rea ^^ hehe
Jag och mami tog hunden med hem, gick på promenad och snodde grannarnas tvätttid :D yäääy finally kommer jag slippa alla jävla hotpants! Jag får damp... I alla fall så rena kläder till det nya året, wohooo
Snart ska jag också börja göra mig iordning. Ska dra hem till kära André och chilla galet med söderbönor. :)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0