I am safe

Jag pallar inte facebookLAGG... jag måste svara på mail stjärt huvud!

Anyways... Tog en sleep in imorse för att jag pallade inte baletten kände jag. Kom i alla fall i tid, nästan, till Improvisations klassen där vi skulle gå runt och visa upp våra jul-stycken vi komponerat på en halv lektion. Jag och Elina dåra, var lite mer kontroversiella än alla andra. ME LAJKI!

Till en början var det pinsamt, men sen blev det ruwligt ^^ Lång lunch med André och ett gäng som resulterade i bisarra konversationer, väldigt grova främst. Ex: (en fråga ställd till André) "Skulle du hellre ha sex med en katt eller en kille?"... mmm vad svarar ni? ^^

Kollade på in to the wild på engelskan och jag älskar som sagt min engelska lärare. PRAIS HEER!

Sen gick jag och vaxade min pooooooona :D Sofia - som är bäst var där och fast jag alltid undrar vad fan det är jag gör när jag ligger där och är skitnervös för att det ska göra ont så är jag alltid lika nöjd efteråt ^^ Och som tur var fick den där 500 ingen betala min vaxning, thank God. ;)

Drog hem till Patty och mysade eftersom vi inte fick särskilt mycket tid över till det igår... Åt middag och lussebulle och kollade på tv. chillade galet.

Nu ska jag gå och lägga mig xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0