Fuckrobot

I'm guessing alla är upptagna med att slå in julklappar och inhandla i sista minuten? ^^
Gick upp runt 10 imorse, åt mysfrukost med min Patric. Grillade ost&skink mackor med te och oboy <3
Efter att ha vart ute och kissat med Enzo drog vi in till stan och hämtade våra sista julklappar till varandra, de julklappar jag fått från Patric slår alla andra med hästlängder! <3 Nu är han snart på en buss mot Delsbo!
Sen åkte jag hem med lille Enzo och lekte i snön med honom :D Han är så fin och så glaaad. Han är gladare än mig! haha ^^
Har lite saker att göra idag:
  • Rensa/städa kylskåpet
  • Slå in alla julklappar + färdigställa rimmen
  • Handla
  • Städa upp i mitt rum
  • Fixa iordning alt inför imorgon
Jag kan inte fatta att det är julafton imorgon. Jag längtar inte ens för det känns som om julafton redan varit ^^ Jaja, update i bloggen blir det nu i alla fall med massa bilder, enjoy! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0