Feel it comin in the air

Patri är på väg hit <3 Jag ska kolla i kylen om det finns något kvar av mamis lasagne till oss. Igår jobbade jag i Farsta hela dagen och skar mig duktigt i fingret. Jag garvade ^^ Det var så komiskt hela situationen? för jag har inte gjort illa mig på riktigt på ett tag så när jag kände hur ont det faktiskt gjorde av att skära sig rätt så duktigt i fingret var riktigt sjukt, så då garvade jag ^^ haha
Jag funderar på om det är vät att fota julklappar och visa er? Maybee no huh? Men en ska ni få se, den finaste av dem alla!!!
xxx

Btw. jag blir så JÄVLA glad av era kommentarer ^^mera mera mera  <3

Kommentarer
Postat av: helle

jag gör illa mig hela tiden:(:(:(

2009-12-27 @ 22:29:21
URL: http://gillarduost.blogg.se/
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

men helle då! Då har du och Patric något gemensamt! minst sagt ^^

2009-12-27 @ 23:26:32
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0