Excuse me but I have to explode

Shuu!

Har precis njutit av min macka som min fina pojkvän plastade in åt mig imorse så jag kunde äta den efter gympan <3 TACK! Den var så mycket godare nu än den jag åt imorse. Kan ha berott på att jag var hungrig nu och mådde inte illa, eller?
Det är så skönt när jag sover hos Patty (yes jag sov där inatt again <3). Idag t.ex. gick jag upp 34 minuter innan min buss åkte. :D WOHOOO och jag hann klä på mig, äta frulle, borsta tänderna och tillochmed kolla in nya julkalendern (som suuuger, usch tänk om man har blivit för stor?) :D LOVELY

hade i alla fall gympa = samtal = vi står och rumpshejkar /sover i 2 h... Suck, fett ovärt. Men att shake på aset är i alla fall världens bästa workout, duude. try it ;)

Nu har jag i alla fall FEt håltimme och kan inte äta lurre förrän om 35 minuter så då tog jag tillfället i akt att dra till en datorsal där jag kunde göra lite plugg också :D duktig!

Dans analys inlämning på lördag

Wordlist - 50 ord + 30 synonymer

Efter skolan ska jag hem och städa. xxx








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0