Embodied knowledge

Sitter och kollar på Project Runway och kollar bloggar. Sooft
Är hemma hos Patric som vanligt. Kom hit efter skolan och käkade mellis, och nu väntar jag på att Patty ska plugga klart.
Kom sent till baletten och hade damp under hela klassen, suck... Men det var roligt i alla fall, "I don't know but my ass hurts" HAHAHAHA!
Sedan hade vi Impro. Vi skapade solon med ett ting, min sak var "mössa". 20 minuters skapande och sedan uppvisning ensam på golvet. Det är min största svaghet inom dansen, att inte våga. Vilket chockar mig ibland, för jag är så jävla utåtriktad och högljudd och kan clowna mig så att en hel buss kollar men att ställa mig ensam i danssalen när alla tittar på något som jag har skapat hoppar hjärtat nästan ut ur bröstet på mig. Naken, ensam, och liten. Men jag gjorde det! Och det var inte alls lika jobbigt denna gång (kan ha berott på vad jag gjorde för 2 veckor sedan). Jag brukade vägra förut, och hålla på och vara tvungen att vända mig om och fjanta mig
But I did it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0