Do a little number

Kom i tid idag :D
Baletten gick bra, tills jag fick damp i slutet... Hor pikésnurrar...
Sedan hade vi improlektion där man skulle skapa ett litet stycke utifrån en jultext. Jag och Elina hittade en sångare från musik 3:an och norpade hennes notblad.
Medan alla gjorde lite finare moderna stycken skapade jag och Elina något mer... kontroversiellt.
Jag tycker det blir grymt i alla fall ^^
Jag = arne weise
Elina = Afrikansk lucia
Jag ska läsa upp en julsång medan Elina dansar afro/dancehall fo shizzle. NYSKAPANDE ;) hähä
Tryckte i mig en kardemumma bulle, mjukpepparkaksbit och en julmust efter det för 30 kronor. Oh ooh ^^
Köpte en catsuit också och hoppas den kommer sitta snyggt. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0