Begin with a smile

Eller inte.
Är sjukt jävla trött! och sitter och äter en god frulle. :) nöjd som fan är jag i alla fall ^^

Filosofi börjar min skoldag med... Ska bedöma om det är moraliskt rätt att köra bil, eller vad vi nu valde att dissikera, men med André i alla fall så då blir det inte riktigt lika tråkigt ^^ Om han bangar på mig nu kommer jag cutta honom :@

Sen är det banteater, bortbyringen (vi) och jag är så otaggad man kan bli. Fett keff tjej!

Fet håltimme, och sedan argumentationsskrivning på svenskan - can't wait...

Sen blire fekke klassråd! Och sen ska jag åka hem och städa mitt äckliga rum. Jag får ångest så fort jag går in där, och jag kan inte ens sova i min egen säng för att den är överbelmrad med baaaaajs. Men det ska bort idag :)

Hoppas också på att vi ska få POST idag = trådlöst internet så jag kan använda min babymac <3 vi fick en jätterolig faktura igår också, fitt com hem.


Jag och min sexiga ariska pojke ;) norrtälje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0