A pack of smokes

Jag kom på en sak.
I samhällen finns alla dessa "osynliga" regler. Regler man lärt sig som inte står nedskrivna (eller?) men som alla kan, en s.k. moralcode kanske om så vill...
T.ex: att man håller till höger när man går/cyklar/står i rulltrappan.
Men så kom jag att tänka på ytterliggare en, kösystemet...
Har ni någonsin tänkt på hur sjukt duktiga vi alla är på att stå i kö?
Vi köar till bussen, matsalen, affärer, tunnelbanespärrarna, för att ta ut våra egna pengar...
Så tänkte jag; tänk om det inte fanns något kö system. Då skulle samhället råda efter dessa ord: störst först. Vilket skulle betyda att jag skulle aldrig få åka buss, äta mat eller köpa kläder. wooooooow

G'night


I know u looove us!
xoxo - Mr n' Mrs DubbelHayk
(can u see my hjärnsubstans?)

Kommentarer
Postat av: helle

ni måste ju vara 2009's SNYGGASTE par!

utan tvekan .

god jul :)

2009-12-24 @ 10:48:51
URL: http://gillarduost.blogg.se/
Postat av: nikita

Kunde inte sagt det bättre!

GOD JUL ;D

2009-12-24 @ 16:41:38
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0