A birthmark the shape of Main

Godmorgon :)
Jag har vaknat upp hos Patric och ätit frukost med honom. Han har redan åkt till skolan, men jag har tagit det lugnt, duschat, rensat i min låda som jag har fått i en av Patrics byråer <3, tryckt ner allt i väskan och fotat min outfit! Jag börjar om 58 minuter, så jag kommer nog komma lite tidigt :)
Jag hatar att sminka mig när jag inte har tid, men när jag väl har tid att snygga till mig har jag inte med mig något smink, och har fått låna kläder (skjorta) av BabyP(h)at. Vilket jävla Ilandsproblem...
Såhär ser jag ut idag, kaxxiih

Sjal - indonesien
Skjorta - Morfar Grapes
Linne - Weekday
Leggings - Forever 21 N.Y
Kängor - Dr. Martens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0