Superwoman, varning för känsliga läsare ^^

Jag har LÄNGE velat göra en braziliansk vaxning, men bävat för själva grejen.

För det första vet jag hur mycket pain vaxning betyder, (trust me, jag vaxade ARMHÅLORNA i somras!) och sen hela grejen med att flaunta hela min ponanza för någon strange tant (i bästa fall) och hjälpa till att sära på skinkorna (jag såg det på topmodel haha).

Men så tog jag modet till mig och ringde till Clinic Divine som ligger på västmannagatan vid odenplan och bokade en tid som råkade ligga perfekt i mitt tighta schema, alltså en liten lucka mellan att sluta skolan och träffa patric, som jag lyckades klämma in innan dansen :).

Är tidsoptimist så jag fick kubba och svetten rann och jag var stressad nervös och svettig när jag väl kom fram.

Kom i alla fall in dit där det var super fräscht! Jag älskar när det finns små egna mini handdukar att torka sig på inne på toaletten, istället för papper! Så kom jag in i rummet där det skulle utföras som också var jävligt nice för att vara en vaxstol?

Det var inte sterilt och stelt som hos gynekologen, och det var inte pretantiöst så att det blir omysigt, utan det var perfa!

Hon som utförde behandlingen (yes det var en hon, inte ens en tant utan en jätte trevlig tjej!) var sjukt trevlig och snäll! Men när någon säger; så kan du ta av dig byxorna och trosorna, när man precis har hälsat så blir det ju lite awkward.

Så fick jag lägga mig där på stolen och så gjorde hon sin grej. Det var FAN inte smärtfritt kan jag säga, men det gör ju cp ont i 5 sekunder, sen är det liksom bearable. Det gick snabbt, utan omständigheter och hon var så snäll och så gentle som man kan vara,

Men efter första draget tänkte jag verkligen ställa mig upp och gå därifrån! Anyways, I DID IT! WÄHÄÄÄJ 
Intresserad? klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0