Selamat tidur

Hemma igen, Fan vad jag är trött. Gick upp 8, självmant imorse fast jag var ledig?

Det blev en trevlig kväll trots allt :D Åt en jätte mysig middag med levande ljus och liljor tillsammans med mami och Patti, sjukt gott vare också, Solängens chicken nuggets säger jag bara...

Ippa kom förbi, vi drog till Dalen. Träffa Alex och Levi, och Viktor som jag inte sett sen min babbe-period, haha.

Efter det drog vi hem till Erik/Larsa/Lars oj oj oj, till hans mysiga lilla boning med trevligt folk och mycket vodka. Det var så jävla nice att catcha upp med Ippa, en av mina käraste vänner som jag håller hårt i, har kanske inte gjort det på sistone men alltid i tanken, för hon är grym!

Nej, nu däckar jag. Ändrade planer för imorgon, men det kommer bli jävligt nice i alla fall (ta i trä) godnatt alla söta "läsare".

xxx


Filippa, en riktig vän!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0