Paus

Ytterligare en paus. I had to eat man!

Fått bort massa gammalt skit - organiserat förråden och dammsugit mitt rum uääk! Nu ska jag ta itu med BERGET av rena kläder som ligger på min "säng". Berget skapas av att jag drar ur en tröja ur garderoben, och slänger den på golvet då den inte passar det jag har på mig. Så halva min garderob ligger där på "sängen". För jag har ingen säng, utan 3 madrasser. ^^

Min säng tog mamma ut till landet nr jag åkte till bali så jag "bodde" hos Patric när jag kom hem drifrån. Men sen kunde jag ju inte sova hos honom hela tiden så jag och mamma köpte en säng. En FET jävla lyx säng!!! :D 1.40 lång med "svankstöd" och en special madrass som hade massa roliga funktioner herre gu.. MEN den byggs på beställning HAHA så jag får den om kanske 4 veckor ;)

Men jag väntar LÄTT på den sängen och sover på golvet i en månad, för jag kommer sova som en GUD i den sängen när den väl har levererats, benen är på och embalaget lyfts bort wohoooooooo

En lyxkudde fick jag också! Tempur Symphony i medium. Den ligger jag och dreglar på om nätterna.



Se bara så skön den ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0