memories

Åååååh! Jag städar och städar, inte dammsuga och plocka undan lite kläder, utan jag omorganiserar och flyttar möbler, städar ur garderoben och fixar och donar. Suck! Men det är nyttigt att städa, för jag hittade mina CD skivor där jag lagrat MASSOR av gamla bilder från min gamla dator som kraschade.

Så jag är HAPPY HAPPY HAPPY och har just kollat igenom 1 av de 4 skivorna och får tillbaka så MÅNGA gamla minnen som jag glömt bort, har otroligt dåligt minne, och sitter och ler/garvar ihjäl mig åt hur jag såg ut m.m

Jag har sparat några bilder och tänkte ladda upp dem på bloggen för de är jävligt roliga! I alla fall för de som medverkar i bilderna ^^ haha men jag hinner inte nu, måste städa men jag bjuder på 1 bild i alla fall ;)



jag och jessica, var det sjunde klass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0