kenas

Jahapp. Här har man stått och kämpat, förgäves! haha

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag sprang iväg hem till Stefan med vad jag har på mig. Eftersom det är så roligt... Det blev i alla fall massa fina rumpbilder?

Jaja, sladden fuckar, datorn laggade och jag får ingen lunch hos stefan så nu slängde jag på quorn och makaroner på spisen. MULTITASKING FÖR FAN:

Sen kom jag på att jag och lille Sven ska ju på grönalund nu på lördag (wiiiihiiii) så jag har "inga pengar" att köpa danskläder för (sparar till resor! :D) för att grönan (inträda + åkband) går på 359 riksdaler! så aja baja.

Men mamma fick "guldbonus" från hm för att hon handlat där för nästan 7000, ovh för det får hon GULD BONUS, PAMPAM PAM PAAAAA = 100 kronor? aa "guldbonus"...

Anyway, jag blev happy för dem! Kan ju köpa en ny bh eller något trevligt :D:D

Mästerkocken (jag) har lagat min gorumet lunch (smöriga makaroner, med halvmikrad quorn) mmmm.



slänger med en bild på mitt lilla hopkok, gott va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0