Finns det begränsningar

Jaa, ä det okej att uppdatera 8 gånger på knappt 1 timme? jaja, stackars er ;)

Jo, nu blev det planer i alla fall.
Ska möta Pattelito i slussen halv 2, sen ska jag träffa Jessica och gå på stan lite. Vi har en tendens att säga att vi ska ses men aldrig gör det, men idag får det fan bli av!

Så jag kanske hinner städa mitt kaosrum lite, hehe jag är ganska så bra på att skjuta upp just den grejen! Kanske hittar en usb kabel till min mobil så ni kan få se mina tighta jeans också? va? haha ciao




ungefär en sån här bild blev bilderna med min sony ericsson W302, (den har faktiskt 2 megapixel)
fast jag fotoshopade inte bort bröstvårtorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0