290809

God morgon!

Yes det är en god morgon, min började med att få frukosten serverad av min kära pojkvän! Hur började eran morgon? ;) Pata gjorde en jättegod macka till sig själv, avocado, ost, salami och tonfisk? :S haha

Skulle till Grönan idag som sagt, men väderprognosen visade regn så jag och Fanny kör nästa helg. Men vart FAN är regnet? Det är ju soligt ute :( Men jag hade nog varit lite för trött och seg efter att ha sovit i sju timmar för att sedan åka attraktioner i 5 timmar som en galning med Flannel.

Så idag ska jag städa, städa, städa och organisera här hemma. Eller det är tanken, fan vad svårt det ska vara. För ikväll ska det bli trevligt, :D



Han är fin min pojkvän, spänstig är han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0